۱۳۹۴ خرداد ۲۶, سه‌شنبه

الیور- نسخه ی اروپایی مردان ایرانی

یک سری مردها را هرگز نفهمیدم. آنهایی که با خواندن پست های فیس بوکی ات یا دوبار تماس تلفنی کاملا جدی و به دورازهر احساسی یا حتی یک دیدار کوتاه در یک جمع، عاشق می شوند.
دائم تماس می گیرند. درخواست دیدار و شنیدار بیشتر دارند. آن هم به واسطه ی آشنایی های دور!
باخودم گاهی فکر می کردم که اینها لابد به نیاز غریزی شان است که اینگونه واکنش می دهند. 

اُلیوریکی از اینهاست. یک سال پیش با این پسراروپایی، دیت کردم. باراول از او خوشم آمد اما باردوم دیگر نخواستمش. نه تفکراتش خیلی جالب وخاص بود ونه سکس جالبی داشت. 
تا مدتها تماس می گرفت وتوضیحات منطقی من اورا راضی نمی کرد تا نهایتا مجبور شدم بالاخره اورا مسدود و بلاک کنم. 

امسال دوباره به واسطه ی اپلیکیشن های مهاجم مثل وایبر، امکان تماس با من را پیدا کرده و باز درخواست معاشرت و ازدواج دارد. 


هنوز این مردان را نمی فهمم؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر