۱۳۹۴ خرداد ۲۸, پنجشنبه

قاعدگی وسکس


هر دختری از قاعدگی هایش تجربه/هایی دارد. و ممکن است که تجارب گروه زیادی به هم شبیه باشد یا اصلا نباشد.
من خاصیتِ دَمَوی دارم و بنابراین به هنگام سیکل های ماهانه ام و ازدست دادن خون، به شدت دچار آرامش می شوم. درخلسه ای عمیق فرو می روم و این آرامش و سکوت را در معمولا در رابطه با پارتنرهایم به خوبی حس می کنم زیرا که کمترین تنش و ناراحتی در این دوره اتفاق می افتدو بیشترین لبخند وسکوت دراین روزهاست.

عموما، به خاطر نوع آموزشها ویا شایدهم شنیده های مردان از مردان، سکس با معشوقِ پریود خیلی جذاب نیست اما دوست دارم از تمایلات خودم که بسیاری وقتها به مدد معشوقان مردِ فهمیده ای که داشته ام، مقدر شده برای شما نیز بگویم تا بدانیدکه یک زن می تواند در عین سکوت چه درخواستهایی داشته باشد. 

معمولا تمایلم به رابطه ی جنسی در این دوره زیاد می شود. دوست دارم با من بیامیزد حتی بدون مراقبت هایی نظیر کاندوم و دوست دارم که ارضاشدنش در درون واژنم رخ دهد.

دوست دارم معاشقه ی مان خیلی طولانی نباشد و معمولا دلم می خواهد بعد از ارگاسمش به سمت من بیاید و پیشنهاد ارضای کلیتوریسی به من بدهد. با همان انگشت همیشگی اش به اصطکاک و مالش ملایم پوست نرم دور واژنم بپردازد و سپس آرام آرام به سمت کلیتوریسم برود و تا ارضای کامل من و شنیدن فریاد کوتاهم از نوازشم دست نکشد.
دوست دارم که ماندن خونهای رحم من بر انگشتانش را به بهای درآغوش گرفتنم پس ازارگاسم به دل بخرد وبه من حس بهتری از زن بودنم بدهد.

دوست دارم که به من بگوید که این خون، بوی نوزاد می دهد. بوی همانجایی که اوهم از آنجا آمده است.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر