۱۳۹۴ تیر ۴, پنجشنبه

مردها عاشق بوسه و نوازشند

من دیوانه وار عاشق بوسه ام٬ بوسه و نوازش. این قضیه جالبتر شد وقتی که به مرور فهمیدم مردها هم انگار همه شان عاشق نوازشند. تجربه من می گوید مردان نوازش را دوست دارند چون حس به جا مانده از دوران پر از نوازش کودکی در مردها بسیار قوی است.

تمایل زیاد مردان به بوییدن بدن زن٬ مکیدن سینه، گردن و حتی انگشتان دست و حتی پای زن، فرضیه هایی شخصی من برای اثبات این ادعا است. بخصوص واکنش های عمیق آنها و فرو رفتن شان در موجی از آرامش مرا همیشه به این فرضیه مطمئن تر می کند.
من دوست پسرهای زندگی ام را٬  تمام شان را٬ حتی آنهایی که باهم نمی ساخته ایم همواره با سرانگشت آرامش نواخته ام. لمس و نوازش مرد شیوه های صامت ولی بسیار گویای است برای نشان دادن عشق به مردان.
[.......] در حین سفر و این که او ساعتها پشت فرمان است و کلی خستگی خیابان و جاده را به جان می خرد بد نیست که با حرکات و ژست های ساده از خستگی شان بکاهیم. به آرامی دست چپ تان را به میان موهایش فرو ببرید و پوست سرش را ماساژ دهید. نیازی به توضیح واکنش تان ندارید.
من هیچگاه فرصت تعویض دنده را از دست نمی دهم. انگشتانم را از هم باز می کنم و به میان انگشتان دستش می کشم، مردان قصه های من معمولا به ندرت دیگر دستشان را از دنده بر می دارند!
در سینما و در اوج تماشای فیلم٬ دست تان را روی زانوانش بکشید حتی اگر فقط چند ثانیه طول بکشد. در کافه، در رستوران و حتی درخانه حین تماشای تلویزیون و یا صرف نوشیدنی٬ نوازش دستان مرد به او حس بهتری از مخاطبش می دهد؛ هرچند که ممکن است برخی از آنها اصلا به روی خودشان هم نیاورند.
شاید بتوان گفت ماساژ و نوازش از مهمترین ریلکس کننده های وجود مردان است که قابل اجرا در هر مکان و حال و وضعیتی است. نه نیاز به شمع دارد، نه شب، نه بستر و نه هیچ چیز دیگر. اما اگر واقعا می خواهید که هدیه فراموش نشدنی به مردتان بدهید همین امروز روغن خشکِ مخصوص ماساژ تهیه کنید و در اولین شبی که با هم قرار عشق ورزی دارید، او را مانند نوزاد در روز اول تولدش برهنه کنید و سپس به آرامش تمام بدنش را ماساژ دهید.
تجربه شیرین تری خواهد بود اگر از وضعیت خوابیده به شکم و ماساژ کمر شروع کنید و سپس به سمت دیگر بدن بروید. من این ماساژ را به آرامی با زبان هم برای مردی که دوست داشته باشم انجام می دهم.
می گویم چه بی رحمند زنهایی که مردهای شان را نمی نوازند. دستهای لطیف ما اگر به کار ستردن خستگی مردانه برآید، لطیفتر خواهد شد.
این مطلب در نشریه «مردروز»به آدرس زیر در10 جولای 2014 منتشرشده است.

http://marde-rooz.com/33810/ 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر